Aktivace certifikátu DigiCert Document Signing

V tomto návodu najdete postup k aktivaci Document Signing certifikátu na tokenu. Token zasílá CA kurýrem po dokončení certifikátu a na tokenu je již certifikát nahrán. Stačí ho tedy pomocí obslužné aplikace odemknout a začít používat.

Průběh objednávky Document Signing certifikátu

Objednávka Document Signing certifikátu je u CA DigiCert plně automatizovaná. Po dokončení ověření je certifikát nahrán na token a poslán k zákazníkovi. Všechny informace potřebné pro aktivaci certifikátu najdete v administraci SSLmarketu v detailu objednávky (tracking code, heslo k tokenu, utility).

Aktivace tokenu s Document Signing certifikátem

Nový token

Po vydání Document Signing certifikátu je token nakonfigurován a spolu s certifikátem poslán kurýrem. Certifikát tedy nedostanete e-mailem a nemusíte ho nikde hledat. Token je nutné aktivovat v PC za pomocí obslužné aplikace SafeNet, kterou najdete zde. Token můžete využít i pro uložení ostatních certifikátů DigiCert, funguje univerzálně.

Pro aktivaci tokenu budete potřebovat individuální heslo tokenu. Toto heslo najdete po vystavení certifikátu a odeslání tokenu v administraci certifikátů v detailu objednávky.

Po zadání hesla tokenu a za předpokladu instalace aplikace SafeNet (viz odkaz výše) můžete začít Document Signing certifikát používat.

Použití stávajícího tokenu (renew)

Pro uložení Document Signing certifikátu můžete použít i váš stávající token, pokud splňuje normu FIPS 140-2 Level 2. Seznam podporovaných zařízení najdete v objednávce certifikátu a stačí vybrat ten správný.

Pokud máte token svůj, nebo Document Signing certifikát obnovujete, tak po vydání certifikátu provedete jeho import na token utilitou DigiCert Hardware Certificate Installer, kterou si stáhnete zde.

Při importu je nutné zadat heslo, které najdete v detailu vaší objednávky v SSLmarketu.

Byl tento článek pro vás užitečný?