Objednávka SSL/TLS certifikátu

Jak zadat objednávku SSL/TLS certifikátu a jaké jsou možnosti její další správy?

Objednání nového certifikátu

Chcete-li si objednat zcela nový certifikát, v hlavním menu vašeho účtu, v horní liště, vyberte položku Objednat nový. Je možné si vybrat SSL/TLS certifikáty čtyř certifikačních autorit: DigiCert, Thawte, Symantec, GeoTrust a RapidSSL.

Objednat nový certifikát

Zvolte vybraný certifikát od vámi preferované certifikační autority a klikněte na Objednat.

Parametry certifikátu

Zadejte přesný název domény, na které bude SSL/TLS certifikát funkční. Vyberte si dobu platnosti certifikátu a dle potřeby zvolte i rozšíření o SANy, pokud to daný certifikát umožňuje.

Kontaktní informace

Zadejte postupně kontaktní údaje, které budou uvedeny k danému SSL/TLS certifikátu:

  • Vlastník certifikátu - Pro jakou fimu/osobu má být certifikát vystaven.
  • Osoba pro autorizaci - Tuto osobu bude kontaktovat autorita pro ověření požadavku.
  • Technický kontakt - Na e-mailovou adresu budou zasílány technické informace (jako upozornění na expiraci certifikátu) a také vystavený certifikát.
  • Fakturační údaje - Zadejte údaje, na které bude objednávka fakturována. Výzva k úhradě a následně daňový doklad budou zaslány na vyplněnou e-mailovou adresu.

Ověření certifikátu

U DV certifikátu si v této části objednávky můžete zvolit způsob ověření žádosti o certifikát. Může se jednat o ověření přes e-mail zaslaný na alias adresy dané domény (zvolíte si jednu z pěti nabízených adres), o ověření přes DNS záznam, nebo FTP soubor.

Volba ověření certifikátu
Volba ověření certifikátu

Vložení veřejného klíče (CSR)

Pro vystavení objednaného certifikátu je třeba vytvořit veřejný klíč (CSR request) pro certifikační autoritu, která na jeho základě vygeneruje nový certifikát. Využít můžete našeho nástroje Vygenerovat CSR a privátní klíč. Jak veřejný klíč (CSR) získat přímo na vašem serveru najdete v článku nápovědy o CSR. Vygenerovaný veřejný klíč můžete do objednávky zkopírovat v textově podobě. V případě, že zatím nemáte veřejný klíč (CSR), můžete jej kdykoliv zadat nebo zaslat později.

Po vložení CSR uvidíte v něm obsažené informace. Všechny CSR requesty musí mít bitovou hloubku 2048 bitů.

Pokud po vložení systém hlásí chybu CSR, kontaktujte zákaznickou podporu. Nejčastěji se jedná o rozpor v názvu objednávané domény a domény v CSR (Common name), nebo o překlep v názvu žadatele (organizace) v CSR a v objednávce.

Souhrn objednávky

V souhrnu objednávky zkontrolujte veškeré zadané údaje. Zkontrolovat si můžete i výslednou cenu certifikátu. Případně je možné zadat poznámku pro upřesnění - při zadání poznámky bude objednávka certifikátu zpracována manuálně. Před odesláním objednávky je nutné souhlasit s obchodními podmínkami.

Obnova certifikátu (Renew)

Bude-li váš SSL/TLS certifikát v nejbližší době expirovat (blíží se konec platnosti), je tato informace zobrazena na úvodní obrazovce vašeho účtu - Přehled - v odstavci Expirující certifikáty. U daného certifikátu je zobrazeno datum expirace.

Budete-li chtít platnost certifikátu prodloužit, je nutné udělat jeho obnovu. Pro tento úkon si zobrazte podrobnosti certifikátu kliknutím na ikonku lupy a následně klikněte na tlačítko Prodloužit.

Objednávky

Na úvodní stránce Přehled, se pod položkou Objednávkyzobrazují aktuálně řešené certifikáty. Podrobnosti objednávky jsou zobrazeny po vybrání ikonky lupy. Nebyl-li vložen veřejný klíč (CSR), je možné ho vložit. Rovněž si můžete přeposlat e-mail pro ověření či zkontrolovat stav ověření.

Seznam(y) certifikátů

Pod položkou Seznam(y) certifikátů najdete všechny aktuálně platné certifikáty a certifikáty, které jsou již po expiraci.

Budete-li chtít platnost certifikátu prodloužit, je nutné udělat jeho obnovu. Pro tento úkon si zobrazte podrobnosti certifikátu kliknutím na ikonku lupy a následně klikněte na tlačítko Prodloužit.

V případě potřeby neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu, která vám pomůže s výběrem certifikátu a jakýmkoliv dotazem.